Gdzie i w jaki sposób zamieszczać oferty pracy? Podpowiadamy!
Kiedyś ofert pracy szukano głównie za pośrednictwem Urzędu Pracy. W dobie internetu dużo łatwiej poszukiwać zatrudnienia, filtrując ogłoszenia w zależności od posiadanego wykształcenia oraz lokalizacji. Istotnym wsparciem są nowoczesne portale z ogłoszeniami, które zrzeszają zarówno pracodawców, jak i potencjalnych kandydatów. Jak zamieszczać oferty pracy, aby trafiały do większej liczby odbiorców? Czy warto kłaść nacisk na atrakcyjny profil pracodawcy?
Portale z ofertami pracy – największa baza pracodawców i pracowników
Dzięki nowoczesnym portalom dla osób szukających pracy, można zamieszczać ogłoszenia z podziałem na lokalizacje oraz kompetencje. System filtrów i złożonych algorytmów lepiej dopasuje ogłoszenie do potencjalnego kandydata, zwiększając skuteczność. Portal Hitpraca.pl dysponuje ponad 94,000 zarejestrowanych użytkowników, a liczba odwiedzających wynosi średnio 1,5 miliona co miesiąc.
Wspomniany serwis oferuje darmową współpracę bez zobowiązań, można zamieszczać dowolną liczbę ofert pracy w zależności od profilu działalności. Portal współpracuje z największymi pracodawcami, portalami pracy i agencjami zatrudnienia.
Agencja pracy – czy warto się w niej ogłaszać?
Agencja pracy jest wsparciem dla osób aktywnie poszukujących zatrudnienia na pełny etat lub w niepełnym wymiarze godzin. W przeciwieństwie do Urzędu Pracy jest jednostką niepubliczną. To tam znajdują się zróżnicowane oferty pracy. Ośrodki zrzeszają dużą ilość osób szukających nowego stanowiska. Są pośrednikiem pomiędzy pracodawcą a kandydatami. Agencje naliczają prowizje, dlatego to rozwiązanie jest droższe od klasycznego portalu z ogłoszeniami.
Jak stworzyć atrakcyjny profil pracodawcy?
Eksperci są zgodni, że najważniejsze jest pierwsze wrażenie. Aby przyciągnąć do siebie profesjonalnych pracowników, należy pokazać kandydatom, że mają do czynienia ze specjalistami dbającymi o swój wizerunek. Dlatego strona powinna być minimalistyczna z wyróżnionymi informacjami, które są najbardziej istotne. Wizytówka firmy musi być przemyślana oraz zawierać element wyróżniający dane przedsiębiorstwo od innych z danej branży. Kandydaci muszą poczuć, że warto się starać o pracę w firmie, toteż w profilu warto zawrzeć misję i wartości, którymi kieruje się dana organizacja.
Portale z ofertami pracy są aktywnym wsparciem dla osób poszukujących zatrudnienia. Warto tam zamieszczać ogłoszenia, aby dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych kandydatów. Aby odnaleźć idealnego pracownika na dane stanowisko, należy zadbać o atrakcyjny profil pracodawcy.
Najnowsze komentarze