Nowoczesne call center, czyli jak jedną zmianą znacznie poprawić jego wydajność?
Znaczenie działu call center dla firmy jest o wiele większe, niż może się wydawać i niż można w ogóle założyć. W końcu to przeważnie pierwszy kanał komunikacji z klientem – i to przeważnie wówczas, gdy sam szuka kontaktu z firmą. To często jedyna, niepowtarzalna szansa na to, by go pozyskać! Nieodebrane połączenie, pozostawione bez odpowiedzi, kolejni konsultanci, którzy nie są zaznajomieni ze sprawą, a także zbyt długi czas oczekiwania klienta na rzetelną pomoc to najczęstsze powody, dla których rezygnuje z usług czy towarów i przechodzi do konkurencji. Wystarczy jednak wdrożenie dosłownie jednej zmiany, by wyeliminować to zagrożenie!
Jedna zmiana, a korzyści wiele!
Motywacja i kompetencja, a także zaangażowanie pracowników w wykonywanie swoich obowiązków to najważniejsze kwestie wpływające na wydajność działu call center. Jednak nawet to nie wystarczy, jeśli firma nie będzie przygotowana technologicznie na nowe, coraz trudniejsze wyzwania, z jakimi codziennie spotykają się setki firm z różnych branż.
Niezależnie od tego, w jakiej dziedzinie działa Twoja firma, pewne jest jedno: im bardziej będzie przygotowana na nowe wyzwania i trudności, tym lepiej sobie z nimi poradzi, a tym samym zyski będą o wiele większe. Warto pamiętać również o tym, że większość klientów przed rozpoczęciem współpracy szuka opinii na temat wybranej firmy – dlatego warto zadbać o to, by były jak najlepsze.
Zdarza się, że wydajność konsultantów (nawet pomimo ich sporego zaangażowania) jest mało satysfakcjonująca? Często stoi za tym brak odpowiedniego zaplecza technologicznego. Nie chodzi tutaj jednak o sprzęt z najwyższej półki, a o oprogramowanie, które ułatwi pracę konsultantów.
Wdrożenie tej jednej zmiany pomoże zoptymalizować pracę działu, a nawet całej firmy. To system Call Center od Systell – nowoczesna, specjalistyczna platforma stworzona z myślą o działach call center i dopasowana do ich potrzeb. To oprogramowanie, dzięki któremu będziesz mieć łatwy i bieżący wgląd we wszystkie ruchy konsultantów i klientów, co pozwoli na szybkie reagowanie i optymalizację działań! Bardzo szybko przełoży się to na sprawniejszą obsługę interesantów, a tym samym – na większe zyski firmy. Pełne informacje na temat tego, jakie możliwości oferuje System Systell Call Center znajdziesz tutaj: https://systell.pl/system-call-center/.
Czym jest System Call Center od Systell?
System Call Center to nowoczesna i intuicyjna platforma, która pozwoli prowadzić komunikację z klientem na satysfakcjonującym poziomie. Mnóstwo funkcji, które z łatwością dopasujesz do profilu i aktualnych potrzeb firmy, a także zautomatyzowane procesy sprawią, że praca będzie łatwiejsza i przyjemniejsza, a klienci nigdy nie będą musieli czekać na reakcję.
Dzięki temu, że oprogramowanie znajduje się w chmurze, dostęp do niego można mieć z każdego urządzenia łączącego się z siecią. Tym samym możliwa jest wydajna praca zdalna. Takie rozwiązanie eliminuje również potrzebę instalacji dodatkowych sprzętów: do wszystkiego masz dostęp z jednego urządzenia.
Oprogramowanie w modelu SaaS zapewnia możliwość natychmiastowej komunikacji z klientami – i to na najwyższym poziomie. Rozumiemy, że każda firma jest inna, a co za tym idzie – różne są również jej potrzeby. Dlatego oprogramowanie Call Center jest elastyczne i bez problemu można dopasować je do aktualnej sytuacji firmy. Skorzystaj z opcji prezentacji oprogramowania i przekonaj się, że jedna zmiana może… zmienić wszystko!
Najnowsze komentarze