Currently for our client from the BPO/SSC sector we are looking for talented people with foreign language skills who are ready to begin or continue their professional career in international structures.
Duties:
* Helping clients to solve their problems,
* Combining technical expertise with customer service to resolve questions and issues,
* Communicate clearly in writing to both technical and non-technical people,
* Identify patterns, recommend improvements, and filter out unimportant issues.
Requirements:
* Required languages fluency : Spanish - written and spoken at least C1, English - min. B2
* Excellent communication skills;
* Customer focus and service oriented;
* Minimum Computer skills ( MS Office , Excel)
* Ability to handle multi-cultural Client.
Our client offers:
* Competitive salary,
* Permanent Contract,
* Private medical care,
* Attractive benefits package,
* A multicultural, environment with great working atmosphere.
Prosimy o zamieszczenie na dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do prawidłowej realizacji procesów rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.1979 (Dz.U. nr 133, poz. 883).
Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko PRACA ZDALNA - Wsparcie techniczne klienta - j. HISZPAŃSKI, praca w Warszawa dopasowana do Twoich wymagań.L.M. Group Poland Sp. z o.o. praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.
Informacje o pracodawcy
Warszawa, mazowieckie